Het basisspel wordt gespeeld met 99,99% kans op inzet en 0,01% kans op 2x inzet.
Het resultaat wordt op de Supermeter geboekt.
Spins
De speler krijgt 10, 20, 30 of 40 spins met minimaal 3 seconden speeltijd per spin.
De Spinsmeter toont het aantal resterende spins, als er geen spin meer overblijft en de meter staat op 0 dan dient er een nieuw basisspel gespeeld te worden.
Als de Supermeter 0 is, dan moet de speler wachten totdat de Spinsmeter 0 is.
Clubspel
In het Clubspel kan je speler 2, 5, 10, 20 of 40 punten inzetten.
Het Clubspel wordt gespeeld op 2x5 winlijnen.
Bij afname van de speeltijd en bij toename op de Supermeter, kan hoger ingezet worden.
Indien de speler de mogelijkheid heeft om hoger in te zetten zal de desbetreffende INZET knop gaan knipperen.
Wild
Op rollen 2 en 3 komen Wild symbolen voor, deze tellen voor elk ander symbool.
Indien het Wild symbool geen win oplevert, wordt deze 1x vastgehouden, hierbij is het woord VAST verlicht onder de rol.
Levert het vastgezette Wild symbool geen win op, dan wordt de eerstvolgende chip verlicht. Als alle chips verlicht zijn, dan wordt de XTRA LIFE meter verhoogd.
Een win met een Wild symbool wordt met de factor op de verlichte chip vermenigvuldigd.
Indien er geen XTRA LIFES zijn, verlaagt de chip na een win. Als deze er wel zijn dan gaat een XTRA LIFE verloren en blijft de chip verlicht.
Druk op de INZET knop om de status van de chips te zien.
Meters
Wordt de Supermeter groter dan 10000, dan wordt er voordat een nieuw spel start, een deel van de Supermeter geïnd tot net onder de 10000. Wanneer de Spinsmeter 0 is kunnen punten van de Supermeter opgenomen worden.
Wanneer de Puntenmeter de 2000 grens passeert, wordt de overschrijding automatisch uitbetaald. Bij handmatige uitbetaling ligt de grens op 80000 punten en wordt bij overschrijding om de beheerder verzocht.
Uitbetalen
Restpunten na uitbetaling worden automatisch gegokt naar een uitbetaalbare waarde en vervolgens betaald.