Random Bells combineert klassieke bel-symbolen met moderne spanning en verrassende features. Met de groeiende Supermeter blijft elke ronde onvoorspelbaar en meeslepend!
Het basisspel heeft een inzet van 10, 20, 30 of 40 punten.
Het basisspel wordt gespeeld met 99,9% kans op inzet en 0,01% kans op 2x Inzet.
Het resultaat wordt automatisch op de Supermeter geboekt.
Clubspel
In het Clubspel kunnen 1, 2, 5, 10, 20 of 40 punten worden ingezet.
Het spel vangt aan met Inzet 1. Zodra het mogelijk is een hogere Inzet te kiezen, zal de desbetreffende knop gaan knipperen.
Iedere 3 seconden toont de gezamenlijke DEALER een trekking van 4 getallen. Indien START gedrukt is, worden uit deze trekking 3 getallen gekozen waarmee de symbolen op resp. rollen A, B en C verplaatst worden.
Prijzen met een gele Bel (telt voor ieder symbool) worden vermenigvuldigd met de factor in het X display
Bij Inzet 10 bedraagt de factor 2, bij inzet 20 is de factor 3 en bij inzet 40 is deze 4. (De maximale prijs bij Inzet 40 is factor 4x 2000 = 8000 punten.)
Turbogok
Bij 3x blauwe bellen in zicht wordt Turbogok actief.
Bij voldoende Supermeterpunten kunnen 500 punten worden ingezet in het Turbogok spel. (zijn er onvoldoende punten in de Supermeter, dan blijft de Turbogok feature beschikbaar).
Na Turbogok gespeeld te hebben dooft de Turbogokfeature.
Bij onvoldoende potten kan de maximale prijs in Turbogok begrensd worden.
Maximale win is 2500 punten.
Meters
De Supermeter toont het totaal van de potten en kan 10.000 worden. Bij overschrijding, worden er één of meerdere potten geïnd naar de puntenmeter, zodat de Supermeter kleiner dan 10.000 wordt.
Wanneer de Puntenmeter de 2000 grens passeert, wordt de overschrijding automatisch uitbetaald. Bij handmatige uitbetaling ligt de grens op 80.000 punten en wordt bij overschrijding om de beheerder verzocht.
Uitbetalen
Restpunten na uitbetaling worden automatisch gegokt naar een uitbetaalbare waarde en betaald.
Handmatig uitbetalen
Wanneer de automaat op handmatige uitbetaling is ingesteld zal de automaat, nadat UITBETALEN is ingedrukt, de speler vragen om de beheerder te roepen.
Het display toont afwisselend "ROEP BEHEERDER …. BETALEN € <bedrag>"